TM Streamyx : An upgrade after more than a decade


TM Streamyx : An upgrade after more than a decade. Ganeh dak tajuk tu kalau korams baca sekali lalu. Perghhh. Lebih sepuluh tahun setia dengan Streamyx 1Mbps kot. Wakakaka. Mesti korams tak percaya kan. Kebetulan masa rehat tadi si mus sibuk nak gi terminate pelan Unifi dia, aku tumpang tui la sekali kan. Aku langgan pakej ni tahun 2007. Aku bayar RM30 je kot sebulan unlimited. Ni sebagai nilai tambah pelan let's talk 108 aku tu la. Tu yang aku tak reti reti nak hapgred sampai ke petang ni tu. Aku guna phone unlimited kot. Cuma cam rasa nak up sikit la kan. Dia pun bagi aku tadi 4Mbps unlimited dengan RM130 sebulan. Beza baru untuk aku adalah lepas ni kalau call mobile dia akan kira flat rate RM0.10 seminit. Hmmm... kat situ aku maybe terasa kot. Tapi maybe tak sampai jugak kot dengan bayaran sekarang RM150 sebulan tu kan. Takpe. Kita tengok la nanti kan macam mana bulan depan. Actually. Yang tu cerita biasa. Yang lain hari ni adalah aku memula pelik jugak sebab ada customers yang tanya ngan aku macam macam. Dah la aku tengah dok layan PS4 lak tu sambil nunggu. Sekali mus cakap. Baju oren beb. Sahih macam mantan bos aku cakap dulu. Baju rasmi SPMICT memang macam TM. Kakaka. Sahih la ramai customer ngutuk ada staf tu sibuk main game aje masa rehat kan. Kakaka. Sori eh TM. Tu yang pakat nengok je aku masa aku gi kaunter bila nombor dipanggil. Kuikuikui. Aku pun customer jugak la.




---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam