Marhaban @Ucu's


Marhaban @Ucu's. 28 Jun yang lepas ucu buat marhaban kat umah dia. Aku jer yang tak join. Kaki dah mula terasa walau semalamnya hari last aku on ubat kan. Memang la awal pagi tu aku terus out kan. Tapi tu cerita lain la yang aku akan masuk kendian. So balik ke cerita yang ni. Malam tu semua pakat tema timur tengah lah. Aku pun dah warning jangan berteromba ye. Kalau tak dengo cakap mama siap. Hehehe. Tu pun bila nengok gambo cam leh tahan jugak the kebudaks ni.

last day, last pil. semalamnya

cewah

leh tahan nak soh gambo sekali

gamaknya buat gapo ni

haishhh

angah

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam