More bengkel on ICT


More bengkel on ICT. 25 Jun punya entry ni. Sesambil luang masa untuk misi clearkan dropbox. Actually aku buat dua benda hari tu. Sesambil dok mikir bentuk baharu paparan dashboard yang lebih membantu, sesambil guna drawing yang sama semak cadangan penempatan kalau jadi dan layan pasal cadangan penggunaan peranti di sekolah. Hehehe. Kalau dok borak ngan geng geng lama mesti pakat dok kata ntah bila aku nak clearkan kaedah multitasking giler aku tu. Berapa banyak benda aku buat serentak daa... Kalau ikut bekas bos aku dulu, siap suruh aku buat nota supaya aku tak lari dari main perbincangan sebab lam kepala ntah bercabang berapa pun tak tau.

masih cara ortodok. pen dan kertas perpisah tiada. ubah dari guna pensel tekan pada pen je

lepak nengokkan perjalanan bengkel

ngengade jap

ni nama dia data driven bergrafik. kui kui kui

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam