New Tools : Lenovo ThinkPad A275


New Tools : Lenovo ThinkPad A275. Last aku AMD adalah pada tahun 2006. Masa ni memang aku guna khas untuk grafik dan multimedia dulu. Pastu. Laaaaaamaa sangat aku tinggal. Adakah tu sebab utama aku malas lagi becinta nak nengok laptop baharu ni ntah. Aku pun tak tau la nak kata apa. Semalam nengok. Hmmm. Mus kasi. Hmmm. Bukak la. Hmmm. Hispec kot. Hmmm. Semua hmmm. je jawabnya. Hari ni nengok en firdaus operate. Eh. Ade eh bende ni. Nampak sangat pegang beg pun macam pegang tikus je. Haisssh la semangat. Meh sini reramai supaya aku ada hati untuk mula guna laptop ni. RAM sampai 16Gb pun masih tak menarik minat lagi tuh. Pelik! Ke banyak sangat yang aku pikir nak kena transfer pasal laptop lama nak kena pulang semula ni.

ps : actually. bila aku semak semula hari ni on 7 Julai, model aku A475 daaa... haisshhh la pembekal ni. Camno la kat stiker dia nulih A275. Nak pulak yang melayan orang rabun cam aku ni.





---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam