Photo Session : Passport Picas for Angah and Ici


Photo Session : Passport Picas for Angah and Ici. So. Macam biasa. kena setup untuk sesi photography angah dan ici lah. Dedua akan ke sekolah baharu. Ofcoz dedua perlukan gambar passport kan. Senang sikit setting kali ni memandangkan ruang semua dah terbuka. Aku nyer blue background pun dah agak uzur. Usia dia dah 10 tahun dah beb. Aku guna sejak kat tun aminah. Amik gambo passport kebudaks. Cabaran aku kali ni adalah ici. Perrghhh. 7 kali snap 7 kali tukau memek muka. Masak weh kalau amik kat kedai. Satu-satunya anak aku yang amik gambo kat kedai pun si iqa ja. Tu pun masa dia setahun. pastu aku beli kamera khas nak amik gambo kebudaks ni la. Layan.

setting simple kali ni. nak beli background baharu tak?

 7 kali, 7 keping, 7 aksi


print

dah siap

setel 


---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam