Bye bye TM


Bye bye TM. Akhirnya. Setelah 10 tahun aku sebagai pengguna tegar TM, hari ini aku dengan rasminya menamatkan perkhidmatan dengannya. Turut sekali aku tutup adalah pelan jasa sebab aku rasa tak fair kalau aku masih meneruskannya. Aku beralih sebab TM tak akan upgrade tech di kawasan aku dalam masa terdekat. penat dah pakai 1mbps je dari 2007 hingga kini. Kini aku dah jadi 100% pengguna Digi. Dari segala phone dan internet rumah semuanya dah beralih total. Terima kasih TM atas perkhidmatan selama ni.

mesej yang paling aku tunggu-tunggu

terus gi terminate jap esok paginya

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam