Pelan Khas Unifi Mobile Guru : My Pek Jasa ZTE Blade A521 handphone


Pelan Khas Unifi Mobile Guru : My Pek Jasa ZTE Blade A521 handphone. Tetiba tadi masa tengah sibuk-sibuk buat bideo tu tetiba ada nombor lain sikit masuk. Kami nak hantar bungkusan encik ni. Sekali ada masalah dengan alamat rumah aku dan kebetulan dia nak by hand sendiri pada aku selaku penerima. Hantar opis aje boleh? Boleh boleh katanya. So. Masa lunch tadi sampai la henpon Jasa aku ni. Alhamdulillah and terima kasih pada TM kerana termasuk jugak nama aku dalam senarai penerima. Macam aku cakap ituhari. Sebulan diaorang proses untuk agihan handphone ni. Tahniah la pada semua yang menerima. Anda pendaftar terawal yang bertuah. Maybe mustakim pun akan dapat around this week jugak kot. KS tak puas hati tul tadi. Kekeke. Ala puan. Enpon murah jer. Yang pasti. Awal awal dah kena lenjan lepas laptop aku overheat tadi. Sib baik sempat transfer. Segala converter semua keluar la. Layannn...

amik enpon jap

tu dia line clear beb


isi parcel

wrap dengan protection

tangan ks yang sangat tak puas hati. tak adil katanya


all the things

on

mus paksa soh aku posing depan sudut eksa. penat tau buat ni

cun gak kan


siap soh aku terbalikkan bagi nampak logo. ingat aipon ke

baru dapat pun dah kena lenjan. nasib la

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam