Scam Series : Shellmls.tk


Scam Series : Shellmls.tk. Tengah lelepak di kala cuti, tetiba masuk satu sms. Waaahhh. Dah menang RM20k. Tetiba ja rasa nak layan. Boring pulak asyik dok baca aje. Terus masuk ke link yang diberikan. Hmmm... leh tahan dia punya nipu nih. Terus buat aktiviti biasa. cari maklumat scammer untuk scammer. Habih sampai ke no fon aku cari. Masukkan maklumat yang aku google dan nengokkan apa jadi. Sekali menang daaa... 20k tuh. Kah. Cuma silap aku kat sini aku pakai nombor telepon scammer tu jugak. Hmmm... Kalau tak boleh layan orang call pulak kan lepas ni. Hehehe. Takpe. Nanti kita try semula dengan langkah yang lebih daring. Hati-hati ya korang semua yang lain. Scammer la ni bukan bishe bishe. Berwaspada selalu. Ada ka orang nak bagi duit sesaja kat korang?

sms diterima

tengah boring disorongkan bantal. harus la

gugel time!

sampai ke nombor pon aku cari

k. dah berjaya masuk

hmmm

kannnn. ada tuh

no pon bimbit kot. kah

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam