Sambutan Hari Guru Kebangsaan Ke-48 : The Grand Finale


Sambutan Hari Guru Kebangsaan Ke-48 : The Grand Finale. Sahur. Turun jam 5 pagi. Lepas sahur dah mula prepare kelengkapan. The best part is, aku cuma bawak basic gadget untuk pemprosesan. Hadoiiih. Part capture dah takde isu. Part nak proses dan proceed tu yang masalah. Ni pun aku perasan lepas aku dah settle shooting pengarah pagi tu. Duduk kat bilik pengarah. Baru nak mula buat rakaman tetiba ada call masuk dari Johor FM. Layan Johor FM yang buat temuramah melalui telefon dulu. Lepas tu kami buat rakaman hari guru. Selesai. Terus turun ke bawah. Satu part yang best kat sini adalah security dia. Kita boleh gi aras kita aje. Aku terpaksa ke lobi dulu minta hotel bawak aku ke bilik pengarah. Lesson learned! Walau dah manage masa, tempat juga kena study jugak. Kekeke. Semua dah siap kat lobi, snap snap jap reramai sebelum kami gerak ke lokasi majlis. Hari ni aku jadi thor tau. Meme gempak jugak bawak cam sambung ngan monopod gini. Dah macam pegang Mjolnir. Thor hammer la tu. Wakakaka. Dengan berat dia. Dengan pemegang siap tali tu. Hahaha. Tetiba rasa happy nak amik gambo. Mood Thor gitu. Maka. Penuh la cam aku dengan gambo gambo happy aku dan kengkawan hari ni. Memacam stail. Siap panjangkan monopod amik dari atas gitu pun ada. Hehehe. Lama kot tak happy cenggini. Jutaan terima kasih pada cik Rosiah yang sepanjang pagi aku pakai henpon dia ganti iPad aku yang tertinggal kat JB. Aku takde medium pemproses beb. Tensen jugak la pagi ni. Apapun. Lepas ni boleh jadi thor lagi kot. Happy beb. Buku program semua digital. Korang boleh download sini : https://drive.google.com/open?id=1IAcz6o2YTMsSdg_iit1AV8s7WmDvLKuD. Majlis seterusnya bermula jam 10.40 pagi dengan kehadiran PM dan Menteri Pendidikan. Ucapan. Gimik ada kelainan. Pakai voice activation beb. Akhirnya siri dominasi finger print berjaya dipecahkan. Penyampaian anugerah. Menarik. Lagu instrumental yang digunakan semasa masa senggang dan penerimaa negara tu yang paling best, lagu tema hari guru lama, tak silap aku; lagu tahun 2011 Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara. Kalau salah sorry ekkk. Aku suka lagu tahun ganjil. 2013 paling best sebab ada Hafiz dan Stacy. Aku familiar pasal aku pun suka guna lagu ni dalam program-program aku yang lepas. Tahniah dan syabas pada semua yang terlibat dalam menjayakan sambutan kali ni. Anda memang terbaeekkk!!!! Haria Penang Haria!

layan suasana subuh jap

mjolnir assemble!

temuramah dari Johor FM

ready untuk sesi rakaman

semua dah menanti




snap snap


we all

sempat buat ucapan gitu

semua sekali



my happy time with mjolnir




nampak tak bukti kat tangan tu

hasil yang tadi sambil klik jugak tau

we all

sakan kan



makin lama makin jauh



wau. jeruk. nak buku program? download sini : https://drive.google.com/open?id=1IAcz6o2YTMsSdg_iit1AV8s7WmDvLKuD

dah lagi kan

dan lagi

dan lagi


kehadiran PM

Menteri Pendidikan

dari tempat duduk kami


persembahan

ucapan menteri


ucapan PM

gimik pelancaran

tokoh kepimpinan pendidikan - Dato' Asariah Mior Shaharuddin

tokoh guru - Cikgu Nawi Ismail


---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam