Unboxing Series : Shopee - DJI Osmo Pocket


Unboxing Series : Shopee - DJI Osmo Pocket. Dah lama dok meriki benda alah ni. Dari zaman ICT lama. Masa tu bebetul teruja dengan benda alah ni. Tapi. Masa tu harga dia bukan kaleng-kaleng. Kebetulan pulak kena dengan azam aku tahun ni yang mana aku nak main bideo aje, setidak-tidaknya lebih banyak video berbanding foto; dan harga pulak tengah ada sale. Setelah pikir dua tiga kali, aku amik aje lah. 

Ni hadiah besday dari diri sendiri kepada diri sendiri. Boleh gitu. Wakakaka. Sesekali kan. Bukak. Terus setting. Perrgghhh.. Ingatkan terus guna aje. Rupanya nak kena activate bagai. Dah terpaku aku dok ngadap benda alah ni aje sepanjang petang. Hehehehe. Layan aje la. Yang pastinya... bertambah lagi satu apps kat lam group fotografi aku ni. 

--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam