Minggu SFB MyGovUC : Sesi Dry Run


Minggu SFB MyGovUC : Sesi Dry Run. Minggu depan bakal berlangsungnya Minggu Skype For Business MyGovUC. Hari ni aku antara yang terpilih untuk sesi Dry Run ni. Tujuan Dry Run ini diadakan adalah untuk menguji akaun SfB peserta dan network di agensi bagi memastikan latihan SfB yang akan dijalankan pada 1 hingga 4 Oktober kelak berjalan dengan lancar. Asalnya aku nak buat kat flying opis aku jer kat sekolah tu. Tapi memandangkan hari ni juga kami buat full rehearsal untuk perhimpunan bulanan Ahad depan maka aku buat kat dewan aje pakai line Digi aku. So far so good. Nampak smooth. Siap boleh ajak reramai turut sama lagi gitu. Layan.








---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam