Edisi purba : Ke Putrajaya untuk MESYUARAT JAWATANKUASA MAKLUMAT ASAS PENDIDIKAN BIL.1/2013


Edisi Purba : Ke Putrajaya untuk MESYUARAT JAWATANKUASA MAKLUMAT ASAS PENDIDIKAN BIL.1/2013. Ni baru bebetul purba. 21 Januari lepas nooo... Nampak no lama terperap lam dropbox aku. Keluar ni pun pasal aku tengah dok clear one by one. Yang kali ni, aku milih dok kat homestay. Asyik dok numpang rumah adik ja kat bangi, sesekali nak jugak tukar angin. Tu pun sebab nak kena ulang alik ke kompleks E untuk bincang pasal GM1M Zon Tengah. Read on...


pagi tu, ke jabatan jap untuk setel beberapa perkara sebelum ke putrajaya, terutama berkaitan ngan GM1M.

petang tu ke Kompleks E lagi, BPSH. Lepak lepak jap sambil bincang pelaksanaan

Inila homestay yang aku duduk. Sorang diri, 3 bilik

kawasan depan dia

ni kawasan belakang dia

malam tu melantak beger sensorang.

esoknya, bermula la mesyuarat map ni... ni blok BPSH

ni baru blok tempat mesyuarat kami. pasal aku dok sorang. ajak sarawak dan pahang dok sekali ngan aku

so, malam tu kami makan beso. dan aku masih lagi tapau beger, pastu.. ekekeeke

pandangan malam dari homestay. esoknya savvy aku wat hal hingga menyebabkan aku amik keputusan drastik. rahsia nooo...

setel semua. pas meeting map. gi bpsh ngan selangor. bincang bincang lagi berkaitan GM1M zon tengah. then balik. pastu... memang aku terus bagi mama pakai livina jah.. savvy aku pakai sepenuhnya.


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam