Lokasi pertama dilawati setelah lama berkurung


Lokasi pertama dilawati setelah lama berkurung. Rasanya maybe semua orang boleh agak. Lokasi pertama yang akan aku lawati adalah Pejabat Pos. Dah kena tahan wad pada hari jadi. Lesen memandu pun mati pada hari jadi. Bila masa lagi aku nak buat lesen memandu. Boleh ja jalan slow slow terus ajak atuk gi pejabat pos. Of coz aku nak hidupkan lesen memandu aku terlebi dulu. Dan. Dah alang-alang ada kat pejabat pos. Sohih la beli setem untuk pos kad raya sekali. Layan... Cuma penat la menunggu. Kena pulak line slow. Masak nunggu.

ngantor sampah dulu

wahhh.. cun ni scenery nih. layan snap dulu

3 orang ja. tapi... punya lama aku nunggu

sempat snap sebelum masuk tadi

alang alang tapau sekali

siap ada notis. pastikan dah hantar sebelum tarikh akhir tu kalau nak kad raya sampai tepat sebelum raya ye

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam