Ngantuk tahap dewa

PhotobucketHari ni memang kena gi sekolah gak. Mana taknya, kunci aku yang pegang. Walaupun ada Dila tapi kunci kat aku. So, pepagi dah kuar ke sekolah. Masalah yang paling besar aku memang tak larat hari ni. Mana taknya, dari hari Rabu sampai ke Ahad; masih tak berehat. Dengan majlis bersaranya, dengan Karnival ICTnya. Pastu siap pergi Jom Heboh lagi lak tu. Memang penat Tuhan ajer yang tahu.

Pagi ni bukan sahaja kontraktor yang datang, GITN pun datang gak untuk update anti virus untuk PC-PC tertentu. Ha.. layan ajer la.. Paling gila aku boleh terlelap dua kali; dalam keadaan duduk lak tu. Aku kuar jap. Bersidai bawah sinaran matahari.

Sementara diaorang dok settle masalah-masalah yang ada tu memacam aku wat untuk memastikan diri aku masih terjaga. Defrag PC la, main game la, surf internet la, layan movie la. Tapi sumer tak jalan.

Lam kul 1, aku memang dah tak tahan lagi. Aku suruh Dila sorang jer la tunggu. Pasal 1 PC degil ni daru pagi tadi memang tak boleh nak install windows. Dari 1 bawa ke 2, dari 2 bawak ke 3 orang. MAsih tak settle. So suruh Dila ajer la nunggu. Aku nak balik tido. Bawak keter memang tak leh nak cakap, laju gila. Sesampai jer rumah memang tak cakap apa. Terus tido cam Pak Belalang kata adik inaz. hehehehe


Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam