Ride and Jog Series : Aktiviti Minggu 41 2021


Ride and Jog Series : Aktiviti Minggu 41 2021. Minggu ni macam a bit lain sikit perasaan. Nama tersenarai. Hmmm.. Kena try juga la jog cenggini. Kalau perasan aku try jog 2 hari. Aku takde isu bab lain kecuali ofcoz kaki aku. Doc pun ada cakap aku lebih sesuai buat rotation punya aktiviti. Boleh lagi cuma memang terasa habis cengkaman pada bahagian bawah terutama. So. Cukup kot dua hari aku jog. Yang lain terserahlah. Aku nak sambung ride balik. Hari tu tanya member pun dia kata tak payah paksa diri. Nanti cedera sendiri juga yang susah. Hahaha. Bukti. Simple. Hari ketiga aku jalan aje. Terasa beb pada kaki kalau aku jog. Hasil. Tak terasa apa pun. Berpeluh pun idak. Yang banyak. Amik bideo memacam. 

--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied