TM Point : Terminate Talian Tetap Telefon


TM Point : Terminate Talian Tetap Telefon. Actually. Dah lama aku jadi pelanggan telekom. Dari student, hingga aku berpindah ke Johor pada 2007. At last aku rasa better aku laburkan jumlah yang sama pada perkhidmatan yang lebih baik. Yup. Lepas balik digi dan test apa yang aku dah dapat tadi aku dah bulat tekad untuk terminate semua talian dan perkhidmatan berkaitan. So. Petangnya aku ke TM Point Taman Nusantara. Orang tak ramai. Bagus. Sekali. Rupanya hanya boleh terminate kat 3 tempat aje. Dok pikir samada nak call 100 atau gi Skudai. At last aku gi skudai. Tengok orang beratur punya la ramai. Perrghhh. Beratur. Sekali katanya nombor dah habis daaa... Aiyooo.

Nak tak nak call jugak la 100. Waahhh.. Encik pelanggan lama kami. Kenapa nak potong. Sebab kawasan saya hanya leh dapat 1Mbps aje. Tu jer sebab saya. OK. So. Ada masa 1 bulan untuk proses pemotongan dilaksanakan. Takpe la. Aku tunggu je la. Nak buat camne kan. At least bila kena ke TM Point lepas ni tinggal nak semak baki aje kan. Masa dia panggil nanti maybe aku akan potong sekali talian jasa jugak. Maybe. Sebab aku rasa macam kena semak semula semua penggunaan data aku ni.

taman nusantara

tq mama ikut sekali neman

yok gi skudai

aiyooo.. dari parking sampai la ke dalam. memang masak

at last. nak tak nak kena la guna talian hayat jugak

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam