Digi Postpaid Infinite


Digi Postpaid Infinite. Actually. Aku datang ke Digi untuk amik nombor baharu yang akan aku digunakan oleh inaz nanti. Sekali masa nunggu boleh pulak terusyar satu benda baharu kat ruangan tepi. langsung aku lepak kat dinding tu. Sampai staf sebut nama aku dua tiga kali baru terperasan. Aku memang sebulan dua ni agak bengkerk ngan line streamyx kat rumah aku. Sesambil dok daftar nombor inaz sesambil dok borak pasal plan ni. Sekali. Awak check sekali la. Aku dapat terus nombor tanpa perlu cagaran beb. Ye lar. Star player digi sejak 2005 kot. Dan la ni hampir semua nombor dalam famili aku pakai digi kot. Yang best ... Infinite Call, Infinite Tethering. Siap promote AP TPLink Archer MR200. Cuma dah habis stok. Ahhh.. Angkat dulu nombor dan plan. Balik ni kita pikio la. Aku takde ikatan apa-apa. kalau tak ok terus terminate je dalam minggu ni. Layaannn. TQ Digi. You make my day lah today!

sesambil lepak

alamak. apa tu

sesambil borak terus terambil

cian

ni pelan dia. aku amik yang 150. sama ngan pelan streamyx aku tu

first test kat umah. kira ok la berbanding aku nyer streamyx dulu kan. aku nak tukar ke 4Mbps pun tak lepas sebelum ni

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP