My New Gadget : CCT HDTV Indoor And Outdoor Antenna with my old trustee Gemini Combo TV Box


My New Gadget : CCT HDTV Indoor And Outdoor Antenna with my old trustee Gemini Combo TV Box. Actually antenna ni si Mus yang bagi kat aku. Tetiba rasa macam nak buat something yang lain kat opis. Aku bawak semula Gemini Combo TV Box lama aku ni. Beli tahun 2009. Masa ni memang aku selalu guna untuk pancarkan saluran tv semasa pembelajaran dalam kelas menerusi LCD Projector. Bawak jap masa aku kerja kat PPD pada 2010 dulu. Dan bila masuk jabatan terus tersimpan aje dalam kotak. Bila mus kasi antenna ni rasa macam best pulak kalau aku wat eksperimen gini. Still ok dan berfungsi dengan baik dengan antenna ni. Sambung pulak dengan speaker altec lansing aku tu. Pergghhh! Lepas ni aku akan gabung dengan vga splitter pulak. So. Boleh tukar samada nak keluarkan extended paparan dari laptop atau dari TV box. Amacam. Kekeke. Nampaknya dari dulu aku pantang tengok benda pelik-pelik ni kan.

dah gabung semua

Sesambil dok rancang pengurusan guru data

caya lah beb

the antenna



---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied