1GovUC Teleconferencing on iPad Mini


1GovUC Teleconferencing on iPad Mini. Ni antara projek gagal cemerlang aku. Seminggu abis gitu jer. At last aku pakai acer Switch ake jer. Kegagalan utama aku adalah gagal mengesan model iPad mini tu. Mati mati dok ingat iPad mini 2. Dah abis masa. Dah abis data. Baru aku dapat detect iPad tu just iPad mini 1 je. Tu pasal the latest iOS adalah 9 aje. Kalau nak install Skype for Business paling cikai kena pakai iOS10. Paling ngam iOS11 la kan. K. Install Lync aje lah. Tu pun just sampai chat aje. Nak buat lagu mana. Hasrat nak optimize iPad organisasi - gagal. Huhuhu. Sedih jugak pasal banyak benda yang aku cuba gagal sebab iPad Mini 1 dah kira hampir obselete. Masalah seterusnya adalah... kenapa Skype for Business on Windows 10 tokleh tambah lebih dari 2 participants. Tunggu..

install Lync

ada problem masuk tanpa cert

try guna itunes app



direct installation cert dari portal 1GovUC

cayalah

dah setel lync

usaha nak upgrade iOS










at last baru aku dapat detect my iPad is iPad mini 1

lantak la. Guna acer switch aje lagi best

ni masalah baru detect bila run on windows 10

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied