Perhimpunan Bulanan JPN Johor : Bil 1 Tahun 2018 dan Sambutan Maulidur Rasul


Perhimpunan Bulanan JPN Johor : Bil 1 Tahun 2018 dan Sambutan Maulidur Rasul. 25 Januari. Pepagi aku sampai. Ambik Mustakim dan Adi kat atas bersama barangan untuk sepanduk. Kali ni siap buat frame. Nampak kemas bergaya la sikit sepanduk tu. Mudah handle samada dalam keadaan berarak atau rehat. Setel semua baru aku gerak naik. Tunggu kat atas dengan KS SPI. Seronok jugak snap snap ni. Dah lama aku tinggal momen ni. Almaklum. Baru baik sikit kaki ni. Cuma tak boleh lasak sangat la. Selesai kat bawah kami gerak ke atas untuk perhimpunan. Banyak anugerah yang disampaikan. Memang marbeles la hari ni. Cuma tang makan jangan tanya sebab aku tak join. Lama jugak ye aku tak join benda benda cenggini sejak sakit ituhari. Fikir balik, memang teruk betul aku masa tu; kalau orang tak perasan lagi memang kurang siuman la kot orang tu.

edisi pemasangan sepanduk. done!

lepak ngan abam polisi bertugas. dia park sebelah aku. memang aku la yang ditegurnya dulu kan.

lepak jap ngan team yang dah sampai

shot pertama group vip



dah sampai dah kontijen yang lain - SKPP

SKPP lagi

ni team juara ni juga SKPP beza dia ada unta dan tamar gitu

sakan korams ye

team SPK


siap kompang tau

ni team kami. kacak bergaya menawan. fadzli siap dengan gumbira mendendangkan alunan selawat tanpa putus.




team SPSPK

team SPI

team naib juara - SPI


team tempat ketiga. paling muhibbah perpaduan kaum sejak dulu - SPA

team SPS

semua berkumpul

sesi bergambar


mantop


we all

layan

posing reramai


lagi sekali sebelum naik ke atas

emcee pagi ni. memang banyak membantu aku

bacaan ikrar perkhidmatan awam

bacaan doa

bacaan al quran

sambutan hari lahir

ucapan aluan

ucapan rasmi


barzanji dari sang juara

abam ensem fotografer yang cekal menjalankan tugas. banyak bantuan hari ni

selawat bersama sama


forum 3 beradik ilmuan - syafie, hanafi dan hambali. maliki sambung belajar. kalau tak, mungkin forum ni ada 4 orang lengkap

ustaz hanafi memulakan

ustaz syafie

ustaz hambali


penutup. dan lepas tu aku dah tak snap. bateri pun dah kaput. len kali aku akan pastikan kamera sentiasa dicas penuh. hehehe

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied