Murung


Murung. Leh tahan jugak tahap murung aku semalam. Tensen beb. Lama tak rasa gagal dengan cemerlang cenggini. Satu lagi course aku ni ada due date. Aku mesti lulus sebelum 1 Januari untuk week 1 course 4 ni. Bila jawab fail memang terus murung la. Buka balik video. Layan balik. Conteng gila gila nota. Satu satu term aku cuba fahami. amik lagi test. Fail cemerlang lagi. Markah lagi teruk dari yang mula. Hampeh. Markah lulus pun dah diturunkan bermula course 4 ni. 60% jer. Tu pun tak leh lulus. Huhuhu. Pening jugak ngan accounting ni ye. Ulang lagi. Lagi penuh contengan. Amik lagi. Fail jugak. Lepek terus. Mus sibuk pulak dok ngajak gi wanggey. Aku posa la. Hahaha. Meme cari pasal kebudaks berdua ni. Tak si mus, harus la si adi. Petang sambung meetims. Balik. Gi paso. Sesambil nunggu buka, ulang nengok bideo. Selak nota. Amik ujian. Sedar sedar dah azan. Buka minum coke je. Sambung jawab dengan penuh kebimbangan. Submit. Alhamdulillah. Dapat 60 jugak akhirnya. Haisshhh. Baru aku dapat berbuka dengan gembira sikit. Kekeke. Murung tul hari ni.

layan scenery pagi jap

snap. dah alang alang berdepan

sijil 3 course yang dah selesai dah setel

ni ja yang haru biru sikit ni. Tensen weh. susah jugak ropernyer accounting ni. apasal semua budak accounting gpa semua tinggi tinggi ntah. hahaha

ni kerja si mus. tak cukup makan kat kedai siap tapau wak balik tu

tayang laksa lagi pulak tu

alhamdulillah. lepas buka aku dah lulus.

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam