Templet Promosi Hari Sukan Negara 2016


Templet Promosi Hari Sukan Negara 2016. Semalam aku dah update pasal mendealah ni yang akan take part hujung minggu ni hari sabtu. Sambil dok layan isu timbul yang dipas thru telegram, ada pulak satu telegram lam group Kami Guru Malaysia yang bagi aku bagus jugak untuk sekolah ni. Ada hamba Allah yang baik hati siapkan templet ni untuk kegunaan sekolah. So, meh kita sharekan supaya bertambah pahala hamba Allah ni. Sapa berminat boleh muaturun templet ni kat url ni :


Yang pastinya, sila gunakan photoshop untuk buka failnya dan yang kedua pastikan korang ada jenis tulisan yang digunapakai dalam templet ni. Pasal aku just main-main, aku just ignore aje. Dapatla satu design memain dari aku. Hehehe. Apapun. Memang terbaeekkk!!!! fail ni. Mohler cube.

ni isi fail templetnya

ni yang aku dah ubah kepada sekolah abam mustar. jangan maraaa aaa...

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP