Menginap seketika di Pakar Puteri


Menginap seketika di Pakar Puteri. Sebenarnya minggu lepas aku ada lindung sikit rahsia. Lepak kat wad puteri seketika. Kisahnya mula lepas aku rasa sakit semula kat kaki cam hari tu lepas training petang Isnin di Mutiara Rini. Kat tempat yang sama. Lutut. Gi klinik biasa. Dia suggest aku ke Puteri. Esoknya aku gi ler jumpa Dr. Lim. Harap dapat ubat dan petangnya leh sambung training semula. Sekali... terus kena tahan wad. Check darah bagai. X-Ray di tiga tempat. Masak. Tapi alhamdulillah takde paper. Dapat la kena terobos lagi tangan manja tu. Kali ni memang banyak tul ubat aku kena. Balik bersama 3 jenis ubat yang masih aku kena makan sampai la ni. Hehehehe. Tau apa yang aku kena. Gout. Ish ish ish. Dr. Lim senyum aje. Esoknya aku sambung training semula. Minta maaf banyak banyak pasal hanya beberapa orang ja yang tahu aku masuk wad. Aku taknak havoc.






---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam