Pencarian Penapis Air Baharu

Pencarian Penapis Air Baharu

Pencarian Penapis Air Baharu. Semalam. Akhirnya. Hayat penapis air lama aku pun dah tiba. 13 tahun bersama. Hehehe. Jadinya. Sekarang ni kami takde penapis air lam rumah. Petang tadi meronda jap sekeliling Gelang Patah. Bukan setakat Gelang Patah, sampai ke Anjung Nusajaya kot. Memula lepak jap kat IDE kat Nusantara. Banyak pilihan jugak. Sampai berpinau. Mama dok berkenan yang ada 3 suhu tu. Aku lebih prefer macam yang lama je. Non electric. Tapi dapat la lebih kurang info pasal penapis air. Ronda lagi untuk dapat lebih banyak opinion.

Masa kat nusantara, nampak iklan coway. Mama terus Whatsapp. Dapat info jugak. Balik. Sambung search lagi pasal pro and cons. Tau. Mama dah berkenan yang 3 suhu tu. Tapi after a lot of reading. Aku rasa better aku amik yang biasa macam yang dulu. Ada beberapa perkara yang aku temui melalui googling tadi. 1st. Coil yang akan berkarat bila ada 3 suhu tu. Tu belum cerita compressor untuk sejukkan air. 2nd. Air mati semata. Ni cakap orang kampung la. So. After a while. Better aku pilih yang macam dulu. Air tu boleh buat pelbagai guna. Nak air mati ke. Nak air minum ke. Terpulang apa gaya aku buat dari sumber asal tu. Apa pun. Masih ada masa untuk aku

Pencarian Penapis Air Baharu

Pencarian Penapis Air Baharu

Pencarian Penapis Air Baharu

Pencarian Penapis Air Baharu
cam nak amik yang ni aje.

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied