Pemandangan Baharu Pagi Rabu

Pemandangan Baharu Pagi Rabu

Pemandangan Baharu Pagi Rabu. Wah. Pagi ni tetiba aku pelik nengok pemandangan depan mata. Jarang dapat nengok pemandangan gini. Banyak yang bermain dalam kepala. Kenapa aku dapat nengok gini? Langit sangat cerahkah? Aku lewatkah? Yang tu a bit betul jugak la. Sebab aku a bit late pagi ni. Ngan sibuk layan kaki yang tetiba urat nonjol. Hahahaha. Tu la pasal labu. Ko tak reti reti slow down. Kata nak relaks lah. Kan dah padan muka. Boleh pulak urat sebelah kanan tu naik gitu. Kalo nak tau apa sebab leh layan entry semalam aku. Sibuk ke sana ke mari. Mula la lupa dunia. Dah pagi ni a bit late. Tapi maybe Tuhan nak jugak aku tengok sekali sekala suasana matahari dah naik gini, kan. Malam ni aku lepak rendam kaki lam ais. Kaedah baharu. Ais sebotol memang sentiasa aku simpan lam fridge. Hari tu dapat nasihat ni dari doktor. Katanya, masa relaks relaks. Gentel gentel ler botol ais tu. Tapi rasa over sejuk pulak. Aku taruk air lam baldi. Letak botol tu. Sejuk dia slowly meresap. Cool jugak kan. Hahahaha. Suka ati je.

amik masa sikit nak jalan, nak balut semula

Pemandangan Baharu Pagi Rabu
best pulak layan matahari pagi ni

hmmm.. balik. tertido. dah balut. lupa nak makan ubat bengkak. pelik jap kenapa sakit semula. tadi kat PKG rasa cam dah kurang sikit.

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP