Malangnya nasib pena yang satu ni

Malangnya nasib pena yang satu ni

Malangnya nasib pena yang satu ni. Banyak-banyak pen fountain yang aku ada, yang ni la yang paling malang sekali nasib dia. Dua minggu lepashabih mata kena benam lam plastisin. Minggu ni seminggu hilang. Pening aku cari. Aku pun dah blank kat mana aku letak. Seingat aku, dua tempat ja aku letak. Kalau tak dalam laci pejabat aku, mesti kat kabinet aku. Ini tak. Terus hilang gitu jer. Sekali malam tadi adik inaz hulur kat aku. Ni pen abah kan? Adik jumpa kat atas tu. Huhuhuhu. Dah tak terkata apa dah. Ntah apa la yang kena kali ni. Boboiboy Api ke Boboiboy Air nih?

Malangnya nasib pena yang satu ni

Malangnya nasib pena yang satu ni

Malangnya nasib pena yang satu ni

Malangnya nasib pena yang satu ni

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied