Taja Kedah: Datuk Aliff temui Mukhriz

Taja Kedah: Datuk Aliff temui Mukhriz

Taja Kedah: Datuk Aliff temui Mukhriz

PENGASAS D'Herbs Healthy Sdn Bhd (D'Herbs), Datuk Aliff Syukri Kamarzaman telah mengadakan pertemuan dengan Menteri Besar Kedah Datuk Seri Mukhriz Mahathir bagi membincangkan isu tajaan pasukan Kedah semalam.

Aliff Syukri atau lebih dikenali sebagai 'Abang terlajak laris' berkata, pertemuan itu berlangsung dengan baik dan kali ini beliau tidak mengenakan sebarang syarat kerana ingin melihat apa yang boleh diberi oleh pasukan Kedah terhadapnya.

"Dua minggu lagi saya akan buat keputusan rasmi sama ada akan menaja Kedah atau tidak, ini kerana ada beberapa lagi pasukan yang berminat untuk menjadikan saya sebagai penaja.

"Saya kena betul-betul fikir kerana ia melibatkan tajaan jutaan ringgit, kena ada 'win-win situation'," katanya kepada Sinar Online hari ini.

Sementara itu, Aliff berkata pertemuan semalam berlangsung dengan penuh perasaan harmonis walaupun Mukhriz berhadapan dengan masalah politik di Kedah kini.

"Beliau (Mukhriz) seorang yang profesional, layanan yang diberi kepada saya amat baik, saya nampak jiwa rakyat dihati beliau," katanya.

#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Jelly Beans

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016