Pendaftaran Sijil Lahir Fiqri and a little bit of shopping


Pendaftaran Sijil Lahir Fiqri and a little bit of shopping. Dalam jam 8.00 pagi aku mula keluar. Banyak target hari ni. Yang penting. Setelkan dulu urusan sijil lahir fiqri terlebih dahulu. Aku biasanya akan buat di JPN Pontian. Ramai tanya apasal aku suka buat kat Pontian. Dari 4 anak aku, Iqa jer yang aku buat kat Kuala Selangor, yang lain semuanya kat Pontian. Jawabnya mudah. Jarak aku ke JB dan Pontian adalah sama. 25++ km. So, why bother gi JB yang dah semua orang tahu sesak habis sedangkan aku leh gi pontian yang memang aku masuk jer terus turn aku. Layannn...

sampai pontian, kami pakat ke tepi pantai dulu. sarap. Sian kebudaks yang ngikut nih.

aku amik nasi goreng dan kebudaks cam biasa makan mihun soto. ok ler. setel jer terus gi jpn pontian

kan aku dah kata. aku masuk jer pastu terus sampai giliran aku. ekekeke

sebelum masa gerak, kami pakat merayap jap kat tepi pantai nih 

layankan air surut

dan kawasan baru yang tengah sibuk ditambak

next stop. Jusco. Gi babyshop just untuk amik warranty card medela tuh

pastu terus ke tesco.

jem pulak eskalator untuk turun nanti

ni target aku kat sini. Mr. DIY. Banyak gak beli barang untuk baby dan kebudaks.

pastu singgah tesco jap. masuk sebab aku nak kena beli batteries dan cecair penghalau nyamuk elektrik. kat sini ja yang leh dapat harga murah untuk kedua dua barang ni. ish ish ish

pastu sambung makan tengahari kat medan selera tu


iqi ngan ayam goreng nya


adik inaz cam biasa la ... yee mee








sampai rumah baru perasan hero dah tertido kepenatan. siannn...



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied