From Senai to Concorde Inn KLIA


From Senai to Concorde Inn KLIA. Sekitar foto pergerakan dari airport senai ke Concorde inn minggu lepas. A bit of clumsy in me for the day. Mana taknya. Kengkonon awal lagi. Gerak dari rumah jam 6 untuk flight jam 7. SJ4000 aku hampir hilang. Nak patah balik dah tak boleh. Sib baik ada lagi rezeki aku ngan cam aku tu. Sampai sana still early. Yang best about Concorde Inn ni adalah free shuttle every half an hour. Ingat nak naik pusing pusing lagi. But then. Better rest in the sofa la kan. Before the meeting. Layannnzzz...

tiba kat Senai around 6.30 am. and still aku rasa early. hahaha

siap senap sana senap sini

lepas check in ja mula la aku nyer mimpi ngeri. tetambah bila staf cakap... encik terus masuk. maybe encik antara yang last masuk plane nih

bila tang sini mula aku risau. ni barisan nak masuk ke gate baru nih.. pergghhh... alhamdulillah. dapat sampai tepat. memang betul kata staf tadi. aku the last person in board. kui kui kui

sesaja baja majalah lam flight. sambil lam hati tuhan jer yang tau. baru perasan cam aku dah takde lam poket. kepala jenuh mikio last time aku seluk poket


alhamdulillah. mendarat di KLIA

round round jap


lepak di medan selera tingkat dua sambil menanti shuttle bas dari concorde inn


dah sampai pun shuttle nyer. Senang jer. Level 1 Pintu 3. Setiap 30 minit. On-time. Memang best.

terus dibawa ke hotel. walau takde orang pun shuttle ni akan gerak. pagi ni aku sorang jer kot.

dah sampai

better lepak sini than medan selera. kerusi empuk. power supply ada.

jam pun dah senyum. sesambil aku view the presentation for the meeting

ijad pun dah sampai

yok check in

ni the first time aku snap foto nombor bilik aku. ada sebab ye

the password for internet

bilik awal aku. pastu reception call soh tukar bilik. ekekeke.. tu sebab aku amik tadi tu

yok ke bilik meeting

leh tahan scenery dia



we are the first

borak borak dulu sampai la dapat tau malam baru mula

so.. perancangan strategik petang dah berubah... plan plan

sempat lagi jumpa pegawai perhubungan hotel... ehehehe


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam