Edisi Kemas Gobok - Baju Korporat aka F1


Edisi Kemas Gobok - Baju Korporat aka F1. Pagi tadi mama ada bising sikit. Apasal gobok ni dah kecik. Dah tak muat masuk baju dah. So. Tengok. Memang dah sendat sangat. Apo laie. Adola yang kono dikeluarkan dah. First priority aku. Of coz la baju korporat. Dah tentu hanya untuk turun padang ja kan. And lately, bos pun kata. Better turun baju formal dari baju korporat. Baju pun bukannya sama sangat pun. Baju korporat ni pun dari segi penggunaan, lebih kepada nak tunjuk keseragaman pada event event tertentu ja pun. So. Aku pilih untuk sisihkan ajer lah. EKSA tu EKSA. Ehehehe. Keluarkan semua yang ternampak. Ada la lebih kurang 15 pasang. Setiap satu ngan nostalgia memasing. Layan ajer ler.


kumpul nyer kumpul. Dapat jugak sebundle.. ehehehe

baju korporat pertama. masa memula kat jb. dah jadi team multimedia la pulak.

ni not so new. masa dah berada di ppd johor bahru

ni masa kat sekolah tun aminah. team ft punya. kekeke

ni aku amik kat tun aminah jugak. geng pendidikan khas

the latest tun aminah nyer baju korporat

team multimedia ppdjb. second baju

ni sppj. untuk kik

masa program pengantarabangsaan jb - brunei

baju team ict untuk kembara mahkota pendidikan

lagi baju team multimedia

kik ppdjb

ni baju ict masa kat jpn

ni pulak baju team maklumat jpn

ni baju gm1m. sesatunya baju yang valid untuk dipakai

baju last team multimedia jb untuk tugasan terakhir bersama aku. paling aku suka

k. semua masuk stor lah lepas ni. nak kasi orang pun mesti nama sama ngan aku. ngeh ngeh ngeh


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam