PTPTN Ujrah - Think before you signed

Klik untuk gambar yang lebih besar
Yes! Logo yang paling glamer sejak akhir akhir nih
Sebenarnya malam ni tarak mood pun nak menulis blog nih. Layan movie Mystery Man kat tibitige lagi best kan. Kisahnya pasal Skim Ujrah yang PTPTN kenalkan tu lah. Si Ucu ni pulak sibuk nak tukau dari skim lama ke skim baru dia. Cam biasa la. Nak mintak aku sahkan dokumen dokumen dia. Senang ekkkk. Pastu mintak aku jadi saksi sekali. Aku taknak. Sib baik aku taknak. Kena la ngadap mama. Tu yang mula timbul pasal isu nih..

Ada beza ka pasal 3% ngan 1%. Korang baca sendiri bebetul sebelum sign off. Baca dan fahami bebetul. Aku taknak komen panjang. Lepas kira balik 3% and 1%, kami buat keputusan kekal yang lama. Kepada yang kat luar tu pun aku nasihatkan kalau nak buat apa apa, tolong fahami apa yang akan anda lakukan. Jangan sampai diri yang merana yerk. Buat kiraan. Bandingkan. Tentukan yang terbaik untuk diri anda. Kat sini pun ada jugak yang ulas panjang. Kalau nak baca gi ler blog dia. Aku linkkan kat sini ja. Bolehkan encik cekik darah. Aku tak terpengaruh pun dengan dia. Aku baca ni pun lepas kami dah ambik keputusan dah pun.

Apa apa pun jom kita nengok formula pengiraan PTPTN sebagai pencuci mulut. Hehehe.. No offence!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

atiqa aris berkata…
akak sy amek ptptn cam xbest je.sebab dy boros sgt kot.hehe
nurulazham berkata…
alamak!baru jek mohon last week!huhuhu
mie berkata…
nasib baik gue xde pinjaman ptptn..
ehehehee
mknace unlimited berkata…
sabree : tak kot
atiqa : bukan sebab boros, check bebetul
nurul : dah faham bebetul
mie : hehehe

:) :) :)
terbaeekkk!!!!
cikpuanhady berkata…
hohoho..memang tak berkenan dengan ptptn..kuang kuang kuang..

Jom skodeng :Pendapatan Sampingan Berblog dengan HeartBeat.my
mknace unlimited berkata…
cikpuan : kalau kira bebetul, baik amik personal loan kat bank rakyat atau bank pertanian

:) :) :)
terbaeekkk!!!!
CekikDarah berkata…
Thanks Mknace for linking us on the post. Really appreciate it :)

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied