Separuh hari ku bertiduran

Klik untuk gambar yang lebih besar
Ingat lagi masa aku dapat ubat ni dulu.. penuh satu plastik nih
Apasal bila aku sakit ja mesti aku kena paksa tidur. Asal sakit, tidur. Asal tidur, penat. Bangun, makan ubat lagi, tidur. Bosan tul. Dari sepenuh tidak plastik nih, sekarang dah tinggal sikit. Yang buat tidur yang kecik kaler kuning tuh jer. Apasal doktor mesti kasi ubat yang membuatkan aku takleh terjaga ja. Tapi yang penting, luka kat kelopak tu cam dah tak sakit sangat dah. Cam dah kering dah. Alhamdulillah. Harap harap tak yah ulang gi spital lagi noo>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni ajerla benda yang aku kena hadap seharian. Pasal cuti asik belasah ajer la ubat kuning tu. Tu yang asik tidur ja satu hari tuh. Tapi kurang la sikit gatal kat mata nih. Yang penting, bangun mesti lalok seketika. Jalan pun terhoyong hayang...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makan nasi penuh lauk la pulak hari ni. Nasi boh sikit ja. Nak kena tukar stail makan la lepas nih..

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Cik Puan iLa berkata…
uish..byknye ubat..

salam perkenalan..dtg dr innit tadi.. :)
Amir Izzat berkata…
fulamak!! kalau amir memang tak dapat la tidor sehari..3 hari 3 malam tido..

laa..kalau makan banyak..berselera..sihat la tue.hehhee...
sonata anak kancil berkata…
dah kerja teruk sangat - rehat la! harap cepat sembuh
papabear berkata…
my son kalau sakit tetap tak mau tido... hehe

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied