Makanlah pil chi kit teck aun

Klik untuk gambar yang lebih besar
Kena belasah benda ni jugak gamaknya
Nampak gayanya memang bukan sakit perut biasa nih. Memulas mulas, dah macam ada kipas mesin basuh automatik la pulak lam perut nih. Tahan punya tahan tak sedar la pulak sampai tertido. Tapi memang sakit tul. Last last kena carik pil chi kit teck aun, cap burung helang dan pagoda; kalau kat JB nih diaorang panggil pocai. Pasal apa panggil pocai jangan tanya aku, pasal aku memang for sure tokleh jawab punya. Ambik pil nih. Lam setengah jam jugak baru rasa memulas tu cam hilang beransur-ansur. Tu pun tak hilang abis. Tapi bolehla. Ni semua gara-gara makan sate tah berapa punya lama dah dok tersimpan lam peti sejuk nih. Aku memang tokleh nengok bender yang dah lama sangat tersimpan nih. Tau nak buang ja. Masalahnya, kalau aku nampak cam elok lagi aku mesti buang lam perut aku dulu. Tu la mulanya masalah nih>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beli dan makan pil nih la jugak akhirnya. Tu pun bukannya beli. Sib baik ada terceruk kat atas peti sejuk nih.. Taram ajer lah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kalau dulu dia simpan lam tiub plastik. La ni dia buat gaya sachet ja. Jimat kos la katanya..

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied