Apa dah jadi nih!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tensen betul da.. sekali check bebetul, rupanya gambar hari last hilang dari CF kamera aku. Apa kes la pulak nih.. Adoihh.. Pening kepala. Dah memang aku tak ngecheck kamera pun sebelum nih, pasal semua gambar aku dah copy masuk lam external HDD untuk dari hari first ke makan malam last tuh. Untuk hari last memang lam kamera semata-mata. Habishhh... dan tanpa mengecheck terlebih dulu.. Aku kasi format la pulak CF aku tu. Bila aku carik lam HDD.. yilekk poringgei la.. Huhuhuhu.. manyak sileh loo..

Apa boleh buat.. Nasik sudah menjadi bubur. Lepas ni kena lebih beringat.

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

mknace unlimited berkata…
:):):)
tak tau nak cakap.. file pix tu MIA cenggitu saja

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP