Surat dari Google??

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 23 Oktober 2010
Masa : 11.24 pagi
Tempat : Depan PC
Mood : Apasal lak nih

Baru terperasan ada surat dari google. Apa kes lak aku buat nih. Seingat aku, sekali aku contact ituhari pasal mel aku kena hack. Ni apasal la pulak.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sekali ada baucer la pulak lam nih. RM150 nilai dia. kena baca bebetul nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Redeem la apa lagi. Tapi pasal kena bayar service caj RM40 malas la pulak nak teruskan. Dasar rakyat Malaysia tul la aku nih. Tau nak pree ja. hahaha

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP