Bye-bye my faithful simcard

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarSedihnyerr.. Tu lah.. Sebab ada dua nombor, nombor yang paling lama berada dengan aku ni akhirnya ditamatkan perkhidmatannya. Sedar tak sedar dah tiga bulan aku terlupa nak menjengahnya.. Mana taknya Henpon Sony Ericson K700i ni pun aku dah lama tak caj. Huhuhuhu.. akhirnya nombor 0136042404 ini tidak menyambungkan anda kepada aku lagi.. Kepada pemilik baru nombor ini, jagalah ia dengan baik; tak macam aku yang dah memiliki nombor ni sejak 2001 lagi. Huhuhuhu.

Tengok la sim card ni. Sedih tul masa aku kuarkan tadi. Serasa aku, sejak 2005; dia dah tak pernah kuar dah dari henpon K700i aku tu lagi.. Kalau nak ikut, leh tahan bohjan gak sim card nih. Mana taknya. Memula aku pakai Phillips Twist, merasa jap lam baper bulan; tu pun sebab aku beli henpon baru.. Phillip Savvy.. sebab ada horoskop tu.. Kelakar giler bila ingat balik.. Siap nengok luck dulu sebelum masuk temuduga sah jawatan.. Hihihihi.. citer oldschool tu. Dah habis legasi Phillip.. Masuk lak lam Motorola apa ntah.. Tapi dia leh set tiga color, kuning, merah dan oren.. Masa ni orang pakat giler dok tukar kaler lampu henpon.. Pastu masuk lak lam Nokia 3210.. Jap jer sebelum masuk lam Nokia 3310.. Dah habis dah legasi motorola dan nokia. Masuk era sony ericson.. Oppp.. sebelum tu sempat masuk lam henpon LG tak ingat.. pasal beli satu hari jer.. pastu tukar SE. First masuk lam SE K700i ni ler.. Jap jer sebelum masuk ke SE Z500i. Pastu kena curik, terus masuk lam K750i, bila aku dah beli digi, menetap terusla dia lam K700i aku tu.. Kini.. aku pun tak tahu nak simpan mana.. Maybe akan masuk lam album khazanah aku.. Babai simcard...

ps : paling mahal logo TMTouch dia tu la.. mana nak cari lagi oiii...








Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Ken Wooi berkata…
my sim card is with me since 2003 =)
Nikel Khor berkata…
no nid do like tat la..me one since 2005

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied