SKTTA's Taklimat NKRA - The new awakening of me

©2010mknaceunlimitedBest pulak rasanya bila nengok balik gambo-gambo lama kat Fotopages aku dulu. Memang rasa macam beza sangat sejak aku mula menulis lam blog ni. Dulu aku nyer passion memang sangat tinggi. Dan bila nengok balik gambo-gambo tu aku rasa macam terpukul giler bila nengok balik gambo-gambo baru aku ni. Memang skill aku makin meningkat tapi aku rasa macam aku kehilangan sesuatu lam setiap gambo aku bila aku bandingkan dengan gambo-gambo lama aku. Semacam takde jiwa. Samada aku atau gambo aku, aku rasa memang dah kurang jiwanya..

Dan tetiba tadi aku semacam dah dapat balik semangat aku yang dulu. Jika aku boleh buat satu ketika dulu, kenapa semakin lama semakin terkikis. Aku mesti dapatkannya semula. Dan aku rasa tetiba aku dapat balik. Dan pastinya aku akan buat balik blog ni semacam mana aku belasah aku punya fotopages aku balik. Motto aku yang lama "the colours of life" yang pernah dikebas orang satu ketika dahulu tu pun insyaAllah akan menyinar semula..

©2010mknaceunlimited
Guru Besar menyampaikan taklimat NKRA pada guru-guru SKTTA.

©2010mknaceunlimited
Barisan guru-guru dari golongan puak-puak yang hampir pupus aka spesies terancam..

©2010mknaceunlimited
Ada jugak sorang terlepas sebelah sana. Pengajaran : Jangan datang lambat. Nanti kena dok sorang-sorang. Hehehe

©2010mknaceunlimited
Serius guru besar menyampaikan taklimat NKRA. Yelah.. kan hasrat pemimpin negara ni.

©2010mknaceunlimited
Ni la antara kandungan dia. Klik kat sini kalau nak copy.

©2010mknaceunlimited
Dah makin ramai cikgu-cikgu SKTTA, dah sampai tak muat dah bilik mesyuarat ni.

©2010mknaceunlimited
Khusyuk mendengar..

©2010mknaceunlimited
Semua guru nampaknya benar-benar mendengar taklimat ini dengan baik sekali.

©2010mknaceunlimited
Ingatkan dapat ambik gambo projektor berlatarkan guru besar dengan ngam.. tapi apakan daya aku pakai lens 50mm jer.. Takpe.. esok aku bawak lens 70-300mm hehehe..

©2010mknaceunlimited
Lepak jap kat sini sebelum amik iqa.. sempat lagi borak ngan amir nih.. Tu pandang belakang pasal loceng dah bunyik.

©2010mknaceunlimited
Bebudak tahap satu dah mula keluar.. aku agak iqa mesti meluru keluar camni jugak..

©2010mknaceunlimited
Kan betul aku cakap.. mesti lari punyer..

©2010mknaceunlimited
Susah la kalau bercakap ngan budak yang nama iqa ni. Jalan slow-slow apa salahnya kan..

Ulasan

Qisha berkata…
cikgu lelaki semakin pupus tapi pastinya menjadi rebutan cikgu2 wanita di sekolah:)

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied