Seharian tanpa kamera

©2010mknaceunlimitedHari ni, seharian; aku berjaya hidup tanpa memegang kamera. Benda yang paling tak suka adalah bila aku tak dapat ambik gambo. Kira hari ni memang menyedihkan. Banyak sangat benda nak buat sampai terlupa nak amik gambo..

Memula, seawal pagi lagi aku dah ada kelas. Pastu ada relief class. So, straight aku tak leh nak amik kamera. Lagipun dari pagi aku dok settle tiket untuk daftar zoom-a budak aku. Settle jer kelas ganti aku terus agih-agihkan tiket-tiket pendaftaran zoom-a. Pastu terus makan pasal masa rehat nanti aku nak uruskan pendaftaran zoom-a bebudak ni.

Settle jer pendaftaran semua, baru aku dapat tarik napas sikit. Masa ni la baru aku dapat haplodkan semua gambo-gambo sukan ke internet. Settle. Pastu usop lak mintak tolong pasal bola zon skudai ni. OK.. terus tolong dia. Print balik semua buku tahun lepas. Pastu pasal pendaftaran aku buat download online jer. Pastu pengurus emel jer balik ke emel sekolah aku. Senang sikit pengurusan semua tu.

Pastu anto iqa gi sekolah agama. Sambung balik hapdet laman web. Sedo-sedo dah jam 3.15. Pi la ambik iqa balik. Pastu sempat singgah kedai beli nasi lemak. Pas makan baring-baring jap. Sedo-sedo dah nak maghrib dah.. Hari ni rekod la buat aku pasal zip bawah beg lowepro aku langsung tak disentuh..

ps : gambo kamera yang digunakan adalah gambo kamera hazim.. tumpang tayang haaa...



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied