Jusco Bukit Indah tour

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarPetang ni kuar lagi ke Jusco Bukit Indah. Mulanya nak kuar pagi, tapi adik masih tak siap kerja rumah dia. So, selagi dia tak siap tak leh kuar. Kalau sampai petang tak siap, kira tak leh ikut langsung. Hahaha.. Last-last siap jugak kerja rumah dia. So, lepas siap jer, baru bersiap untuk kuar ke Jusco.

Sesampai ja kat sini, mama terus carik barang untuk baby mkn jr. Banyak jugak kotak yang mama beli. Kami pulak menonong pi main kat smartworld. Suka hati tul iqa ngan inaz. Sampai aku panggil pun masih tak puas hati lagi tu. Pastu masa kuar, mama bisik.. jom pi pizza hut. Mama teringin la pulak nak makan sup dia. So, kami pi la kat pizza; tapi pecah dua dulu. Mama pi pizza, aku pi hantaq barang kat keter dulu..

Sesampai jer aku kat meja, terus order. Waaa.. jumpa jugak aku ngan butang baru pizza nih. Tekan sekali.. tarak apa.. tekan sekali lagi.. tarak apa jugak.. tekan sekali lagi.. hampeh.. Barang macam hi-tech habih, tapi.. hampeh.. Last-last aku angkat tangan panggil pekerja pizza tu.. Eh,eh,eh; cara lama gak yang baguih..

Tengah dok sedap layan, tetiba orang sebelah tegur aku. Bang, abang dok gelang patah kan. Ha'ah.. Abang yang kerja tun aminah, ada blog kan. Ha'ah.. Saya selalu nengok blog abang.. Waaa.. Layannn.. Sambil layan bebudak makan. Patut la mama kata dari tadi orang tu asyik dok nengok diaorang senyum-senyum. Namanya Din, kerja kat CIQ. Nak amik gambo pun takbest la pulak pasal tangan dah berlemoih.. Kalau ada rezeki leh jumpa lagi yer din.. Pas makan belanja jap, pastu balik..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepak-lepak kat luar jap sementara mama dok membeli cadar baby mkn jr.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Syafinaz ni pantang hulur lens.. mesti posing habis punya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Butang tak guna satu sen pun @ tarapapayeii.. Aku dok kelui jer dari mula order sampai la nak bayaq bil..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bermulanya sesi makan-makan.. pulun jangan tak pulun..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sampai menjilat sudu tu.. ya Rabbi..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah mula dah sesi makan pizza, masa aku mula makan lepas ni la si Din sapa aku..


Slideshow penuh




Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

@fitridzulkifli berkata…
saya suka JJ wangsa Maju!
best!






http://fitridzulkifli.blogspot.com

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied