Asik-asik motor, asik asik motor

©2010mknaceunlimitedTak tau la apa nak jadi dengan si ucu ni. Balik-balik dok godak-godak motor kriss aku, balik-balik dok ketuk sana, ketuk sini motor kriss aku ni.. Perghhh.. Siang malam pagi petang asik dok belek, godak, ketuk, tambah; memacam dah ucu tukar dan tambah kat motor kriss aku ni. Ni dok servis kaburetor turbo dia la ni..

Kalau tak dok kat motor ni, dia dok layan forum modenas ker aper tu. Kekadang baca gak forum tu. Semua kaki oter motor. Habis la. Dari motor kriss aku dulu motor auto jer, sekarang dah ader clutch.. Sampai aku pun dah tak leh bawak motor aku sendiri dah la ni. Tak keluar-keluar laman lagi motor ni aku bawak. Pasal tak kuar laman lagi?? Pasal enjin selalu mati lepas aku masuk gear.. hahahaha.. Aku kena try lagi sampai aku berjaya wak motor clutch ni..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited
Si teleng pun turut pening melihatkan kerenah si ucu ni dok menggodak motor.. Aku ngan anak-anak aku nak tido ler manusia..

©2010mknaceunlimited
Apa-apa aje la yang dibuatnya ni..

©2010mknaceunlimited
Tepi.. tepi.. nak buang minyak sikit ni haaa..

©2010mknaceunlimited
Tengok ler apa yang ditambah.. hishhh...


Slideshow penuh


Ulasan

zool berkata…
Minat nak jadi Valentino Rossi kot..

Salam singgah..
Maryam berkata…
err motor pakai clutch macam kereta manual la juga cara bawak... :)
mknace unlimited berkata…
tu yang kena cabar bawak jugak tu
keter leh bawak, takkan motor takleh kot..
hahaha

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP