Mesyuarat Verifikasi Data SBP 2009 - penutup


Aku tak pasti sapa yang ambik kamera aku dan snap gambo ni. Tapi aku nak ucapkan terima kasih pasal jarang aku nengok gambo aku sendiri camni. Hahaha.

Dah sampai hari last dah. Pengumuman pertama aku seperti biasa, ada versi 3; sila ambil di depan. Sian semua. Tapi kan dah ajar copy kan semalam. So masuk yang lama copy data guru, paste lam yang baru. Dan seperti biasa masih ada 2 error yang aku terlepas pandang. Terus betulkan dan buat versi 4. Tapi lepas borak-borak, kita maybe gabung 3 jenis SBP jadi satu fail besar saja. So, error ni carried forward jer ler kan.

Sebelum balik, ada majlis penutup. Banyak juga perkara yang dibincangkan. Lepas tu makan, n sebelum balik sempat lagi aku singgah Low Yat. Hari last biasanya aku memang berbelanja pastu terus chow. Bye-bye KL.

Paling tak tahan nengok si Lan Rasso la. Apasal tak cakap awal-awal balik JB. Kalau tidak tumpag ajer keter aku. Ini semalam gi survey hotel la, apa-apa la. Hehehe

Foto Montaj


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016