Iqa dan "Yotob"nyer

Photobucket

Iqa kalau dah layan "Yotob" memang tak pandang dah kiri kanan
Apa dia "Yotob" tu



Yotob tu biasala bahasa belasah saja iqa untuk YouTube
Jangan tak caya si iqa ni tahu buka yotob
yang dia tak reti nak on internet jer
tu tadi masa aku kat ppd
sibuk dok tepon tanya camner nak on internet
kebetulan memalam aku guna internet lam bilik
siang iqa biasa pakai pc kat luar
so aku memang jarang bukak utp tu masa nak pergi sekolah
kalau ada ucu dia
adalah internet kat luar
kebetulan ucu outstation ke perlis
so melalak la tepon aku camner nak sambung ke luar
ayat aku simple
tunggu aku balik
baru boleh..

Photobucket
Photobucket

adik dia cam biasa
dah terbaring dah

Photobucket
Photobucket

dia pun sebenarnya dah penat
tapi nak tengok upin ipin nyer pasal
layan gak la
sampai aku paksa masuk bilik tido...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016