Habis ikan aku sekolam mati

Photobucket

Sedihnya pagi tadi
Standard la lepas mandi & semayang subuh
aku mesti keluar kasi ikan aku makan

Tapi pagi ni, aku tengok semua dah terapung
alamak
apasal lak ni
First2 cabut plag dulu
takut-takut mati sebab kena karen
ntah la kan
2 sebab jer
tak karen, kena racun
ntah la
tak leh pikir
pas bagitau semua jangan dekat ngan kolam tu
aku terus pergi kerja
balik tengok semua ikan masih lam kolam
kuarkan semua sekali pakai skop
tengokler sesekor
semua dah besau-besau
tetambah ikan emas ekor kembang nih

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

apa nak buat
yang pasti
kucing aku kenyang giler malam ni
muah muah muah meooowww...

Ulasan

Raz berkata…
hoho..saba jela..

ikan mas 2..

sayang..
faz berkata…
bacteria kot...ikan dalam aquarum my house pun camtu aritu...tetiba je mati tapi takdlaa semua sekali gus...group by group..rupa-rupanya air dah ada bacteria
Unknown berkata…
Mmm sygnya..cmane leh mati sume ikan2 tue..cantik2 plak tue ikannya
atie berkata…
adeeehh, kesian sungguh ikan2 tu ye...
Liyana Lunia berkata…
aah lh, besar gila. mcm ynn pnya ikan talapia pn besar gila. tapi mati. lepas tukar mkanan lain, mngkin sbb tu kot

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam