Gelang Patah - A short photo shoot at Wet Market area


Pagi ni pergi pasar Gelang Patah. Alang-alang nunggu mama tu aku bawak kamera seperti biasa. Mama siap cakap. Jaga-jaga Gelang Patah, wartawan dah turun keter. Aku gelak jer. Aku merayap ke Bus Station dulu, pastu baru masuk pasar.




Sampai bus station aku beli sokkabar dulu. Ada geng-geng minah vietnam nampak aku cam takut-takut jer. Tengok kamera aku agaknya. Aku takut gak kat diaorang. Pasal ada anjing liar kat sebelah diaorang. Hahahaha. Pas beli sokkabar. Aku mula snap beberapa keping.





Pas tu aku mula hala ke pasar lak. Jambatan aku snap. Pasar lagi la. Lepas dah beli semua pergi cari kuih sikit. Dah habis la pulak. Sekali ingat kat gerbang tadi ada brader juai kuih. Beli kat situ aje lah.





Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com
 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied