A new birth of me


Hmmm.. Tak tahulah aku. Walaupun dah lama aku sign up for this account tapi aku tak pernah sampai seru untuk mencoretkan walau setitis kata-kata padanya.

Tapi malam ini, selepas aku membaca satu blog, yang aku sendiri hampir tak percaya ada juga orang macam tu dalam negara aku yang tercinta ni, secara tiba-tiba aku disampaikan seru olehNya untuk mula mengaktifkan ruangan-ruangan kosong yang sudah lama menjadi hak diriku ini.

Mungkin disebabkan aku lebih lama di Fotopages; [Klik sini] maka mungkin disebabkan faktor inilah menyebabkan aku kurang menulis dalam Blogger ini. Walau apapun; diharapkan aku dapat bergiat dengan aktif di sini dalam jangka masa terdekat. InsyaAllah...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Jelly Beans

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016