Digi Samsung A50


Digi Samsung A50. Kisah ni agak hebat. Aku tetiba dapat sms dari digi pasal dapat Samsung A50, free pasal aku pengguna pelan famili. Sempat jugak survey pelan famili dari telco lain, tapi meme tokleh lawan digi punya lagi setakat ni. Maybe U Mobile punya pelan ja yang boleh saing setakat yang aku survey dari telco ke telco. So. Semalam. Gi digi. Memang betul. Tapi kena masuk waiting list. Hari ni. Lunch at Sirrdirina. Sempat borak ngan azhar. Dia pun dah hujung-hujung ngan kitaorang ni. Sekali masuk call. Digi Danga. Telefon dah ready untuk pick-up. Perghhhh! Tak caya beb. Semalam kat waiting list, hari ni dah release. On the way back lalu digi jap. Punya la ramai orang. Tunggu balik kerja baru pergi semula. Masuk aje 13 orang masih kat depan turnnya. Takpe. Tunggu je. Dekat sejam, alhamdulillah. A50 dah jadi milik aku yang sah! Yang best, aku hanya perasan dia pakai nano simcard bila dah sampai rumah. Hahaha. Apasal la setiap kali aku dapat henpon baharu mesti aku akan return semula ke digi untuk tukar simcard. Kakaka! Apapun. TQVM Digi! Anda memang terbaeekkk!!!! dalam melengkapkan koleksi henpon pree samsung sejak dulu.

yok makan dan selfie bukti team rapala setia

lalu sini


balik langsung singgah sini

sms tadi yang baru dibaca

terus dapat nombor

lepak

menanti


dah sampai

yeaahhh

layan

upacara perasmian

tq digi

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam