TCEAS Skudai : 20181214 Servis Livina


TCEAS Skudai : 20181214 Servis Livina. Biasanya aku servis hari khamis. Slot last ngam ngam aku sampai dari tempat kerja. Kali ni aku kena amik first slot hari cuti. Pasal dah nak kena tukar plug. Dekat 3 jam aku lepak sini. Siap semua kerja tertunggak dapat diselesaikan. Bukak mobile legend. Baru masuk game rank, nama dah kena panggil. Alamak. Abis la aku nyer credit point kena tolak lagi. Sekali borak, si Chua ni pun main mobile legend jugak. Siap tanya nak selesaikan satu game dulu tak. Takpe lah. Layan aje la 5 mata kena potong. Pasal aku langsung tak gerak masa setelkan pembayaran dan borak ngan chua tadi. Yang pasti. Team aku menang jugak. Aku main lam kereta sebelum gerak. Kekeke.

aku pun salah sorang tukang bukak bengkel pagi ni


lepak depan tv

last page


dah mula



setel kerja. baca majalah jap sebelum main mobile legend

sempat la borak ngan gamers mobile legend jugak

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP