Jenjalan Cari Makan : Restoran Wadi Hana Elarabi


Jenjalan Cari Makan : Restoran Wadi Hana Elarabi. Asalnya nak makan kat Anjung Selatan. Cumanya. Orang terlalu ramai hingga menyebabkan kami terpaksa pikir tempat alternatif. Adi cadang gi sini. Ni restoran Mesir. Memacam la deme order. Aku pun tak reti nak sebut. Aku dan Firdaus amik nasi Khabsah ayam, ustaz maslizam amik Khabsah kambing dan adi amik Nasi Fattah. Nasi dia memang sarat dengan rempah. Cumanya. Dah habit aku akan perabis nasi sebelum ratah lauk, ayam dia actually kurang rasa. Memang nasi tu yang menaikkan selera actually. Harga a bit high berbanding nasi arab yang lain. Teh dia memang sangat pekat.

penuh sesak beb

tukar haluan


tipikal kan


lepak untuk pesanan



aku tak tau nama apa ntah


kabshah ayam


kabshah kambing

fattah ayam



kambing unwrapped

teh siap gula dan pudina taruk sendiri

ni pun aku dah lupa nama dia


---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied