Festival Konvokesyen (FESKO) UTM 61 : 20181117 Last Day Walkabout


Festival Konvokesyen (FESKO) UTM 61 : 20181117 Last Day Walkabout. Hari last harus la singgah. Satunya, pasal akan banyak edisi lelong oleh penjual. Duanya, si iqa pesan jersi merah kedah. Sekali aku tanya pasal jersi JDT, dah takde saiz untuk angah. Huhuhu. Jenjalan sikit. Dan aku dah mula rasa sengal. Serius beb. Banyak lepak la. Yelah. Dah seminggu straight kaki aku kena lenjan. Sampai ke Putrajaya, Muo bagai dah pun. Dia dah mula minta rehat ni.
aku park lokasi biasa la apa lagi


yok kita




dah muka dah

kena pow lagi. jam la pulak



cambest kan

akhirnya... ketemu jua


lepak jaga moto ok jugak kan

tu haa.. jersi si iqa tu


aiyoooo... sib baik dapat tahan. semalamnya dah semangkuk aku tibai bidara, anggur


sempat la makan eskrem

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016