Sluban : More for Iqi & Ici


Sluban : More for Iqi & Ici. Sluban ni aku nampak yang paling similar dengan lego dengan harga yang lebih rendah. Asalnya iqi nak yang ala-ala ninjago tu, tapi aku lebih suggest untuk firetruck ni sebab bagi aku ianya lebih mencabar minda. Dan betul. Agak terkial jugak si iqi menyiapkannya. Tapi nampak la dia boleh juga ikut arahan tu. Cuma part akhir aku kena setelkan jugak. Memang diakui, sangat mencabar. Ici? Aku la tukang setelnya. Kakaka.






---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied